Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Kiedy mogę zobaczyć swoje mieszkanie?

Bezpieczeństwo naszych Klientów to dla nas priorytet, dlatego nie umożliwiamy wizyty na budowie w momencie, gdy budynek nie osiągnął jeszcze odpowiedniego zaawansowania prac. By zobaczyć swoje mieszkanie i budynek inwestycji, projekt musi osiągnąć stan surowy zamknięty oraz muszą zostać wykonane w lokalach posadzki i tynki. Zazwyczaj, pierwszy raz swoje mieszkanie można zobaczyć na 4 miesiące przed finalnym odbiorem mieszkania (choć zawsze jest to ustalane indywidualnie ze Specjalistą ds. Relacji z Klientami).

Jaki jest czas usunięcia usterek zgłoszonych podczas odbioru mieszkania?

Czas na usunięcie usterek jest ściśle określony przez zapisy ustawy z dnia 16 września 2011 roku o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego (Dz. U. nr 232, poz. 1377) - tak zwanej Ustawa deweloperskiej - i wynosi 30 dni. Czas ten skracamy do minimum zawsze tam, gdzie jest to możliwe.

Kiedy odbiorę swoje mieszkanie?

Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie budynku, Klient jest zapraszany na odbiór lokalu z przedstawicielem dewelopera i przedstawicielem generalnego wykonawcy i zgłasza wszelkie ewentualne uwagi dotyczące mieszkania.

Czy mogę przyjść z osobą bliską na odbiór mieszkania?

Tak - Klient i dwie dodatkowe osoby. Jedną z tych dodatkowych osób może być na przykład technik odbiorowy. W momencie pandemii koronawirusa, rozpatrujemy wizyty indywidualnie - respektując zalecenia odpowiednich organów.

Czy mogę przyjść z technikiem odbiorowym?

Tak. Zachęcamy do odbioru mieszkania w towarzystwie eksperta.

Czy na odbiorze mieszkania muszę być z jego współwłaścicielem?

Nie. Wystarczy, że współwłaściciel nieobecny na odbiorze mieszkania przekaże pełnomocnictwo dla bliskiej osoby, np. współmałżonka. W takiej sytuacji, odbiór lokalu może zostać dokonany tylko przez jedna osobę. Pełnomocnictwo nie musi być poświadczone notarialnie - dysponujemy wzorem takiego dokumentu. W momencie pandemii koronawirusa rekomendujemy takie rozwiązanie.

Czy otrzymam potwierdzenie od Bouygues Immobilier Polska o poprawieniu zgłoszonych usterek?

Tak. Klient jest zapraszany na spotkanie w mieszkaniu, by ocenić jakość wprowadzonych poprawek i potwierdzić usunięcie usterek. Dbając o jakość obsługi, Klient musi potwierdzić, że wszelkie zgłoszone usterki zostały usunięte.

Kto jest obecny na odbiorze mieszkania?

Poza Klientem i osobami towarzyszącymi, na odbiorze mieszkania obecny jest zawsze przedstawiciel generalnego wykonawcy i przedstawiciel Bouygues Immobilier Polska.

Jaka będzie wysokość czynszu za moje mieszkanie?

Oszacowanie czynszu na etapie budowy jest bardzo trudne. Zwykle, wysokość czynszu jest szacowana na 2 - 3 tygodnie przed odbiorami mieszkań przez Administrację i menadżera projektu inwestycyjnego.

Jak wygląda odbiór lokalu w czasach pandemii koronawirusa?

Gdy jest to możliwe, utrzymujemy kontakt z Klientem w formie zdalnej (wysyłka materiałów, podpisywanie dokumentów w formie zdalnej). W momencie spotkania z Klientem przestrzegamy zasad bezpieczeństwa i wytycznych odpowiednich organów. Przy odbiorze mieszkania rekomendujemy obecność minimalnej, niezbędnej ilości osób. Dbamy o to, by Klienci odbierający mieszkanie nie mieli kontaktu z innymi Klientami w częściach wspólnych projektu.

Sprawdź naszą ofertę

Poznaj projekty Bouygues Immobilier Polska i znajdź mieszkanie Twoich marzeń

Bądźmy w kontakcie

Bądźmy w kontakcie

Poinformujemy Cię o specjalnych ofertach i naszych nowych inwestycjach

Schowek

Liczba lokali: 0